zaterdag 22 augustus 2015

Weer schrappen.. ;) again deleting.. ;)

van mijn UFO-lijstje....
Wat doet dat goed, hè?!
Om weer iets af te hebben.
Het lijkt als een finish waar je lang naar uit hebt gekeken....  ;)
an item of my UFO-list....
That's such a good feeling, isn't it?!
To have it done.
It feels like a finish you looked for a long time.....  ;)


Carolina Christmas.....
Helemaal klaar....
gewassen en gedroogd..
even naluchten aan de droogmolen..
:D
Carolina Christmas..
Completely finished..
washed and dried..
airing outside..
:D


Close up van het machinequilten..
Drie blaadjes en kringeltjes.
Close up of the machinequilting.... 
Three leaves and swirls.



En de mandjes-top helemaal klaar!!
Helemaal met de hand gemaakt.. 
481 3" blokjes..
begonnen in 2011.. ;)
And the little basket-top finally finished!!
Completely done by hand..
481 3" blocks..
started in 2011..  ;)



Wat een leuk gezicht, al die lieve kleurtjes!
Such a great sight, al those lovely colors!




Moet de randen er nog aanzetten, mooie bloemenstof van lang geleden..
nog dubbelen natuurlijk..
en dan met de hand quilten...
Maar eerst....
Have to attach the borders, a beautiful flowery fabric from long time ago..
 sandwich it ofcourse..
and handquilt it..
But first...


moet ik deze nog af-quilten..
Sweet William.
Het lijkt alsof ie al eeuwen in mijn quiltring zit..
en wacht heel geduldig tot ik tijd heb 
om nog een paar steekjes te zeten..
En geloof me.... dat is al weer een hele tijd geleden..

I have to finish this gorgeous one..
Sweet William.
Looks like for ever on my quilt frame..
Waiting patiently till I have time for some more stitches..
and believe me... that's a long time waiting already...



En Amar wacht ook altijd heel geduldig..
naast m'n stoel..
tot ik tijd heb voor een spelletje of een wandeling..
Een lieverd!!
And Amar is also waiting patiently
next to my chair..
till I have the time to play of take a walk.
Sweetie!!

Dus: geniet van jullie weekend en werkjes!
So: enjoy  your weekend and crafts!

Love, Ria en Amar.




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...